Aktuální články

Marně čeká na vyplacení náhrady své zdravotní újmy po úrazu, přestože řádně platil pojistné. Řeč je o klientovi nejmenované pojišťovny. Ta totiž otálí s vyplacením škody a vyžaduje prohlídku u lékaře vzdáleného desítky kilometrů od místa bydliště dotyčného pacienta. Klient odmítá absolvovat dlouhou cestu a tvrdí, že na to pojišťovna nemá nárok. Do sporu se nyní na žádost zmíněného vložila Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven (ČAP). „Je to jeden z prvních případů, který budeme řešit,“ říká první „pojistná“ ombudsmanka Alena Macková.

Zdroj:euro.cz

Spotřebitelé, kteří řeší spor v oblasti neživotního pojištění s některou z pojišťoven na českém trhu, mají nyní novou možnost záležitost vyřídit mimosoudní efektivní cestou, aniž by museli platit poplatky a absolvovat často zdlouhavé soudní řízení. 1. února 2019 totiž zahájila činnost Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven.

Zdroj:opojisteni.cz

Kontaktujte

Nás

Telefon
+(420) 602 273 096
E-Mail
kancelar@ombudsmancap.cz

Najdete nás zde

Elišky Krásnohorské 135/7, 110 00 Josefov, Praha

Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Číst více
Nezbytné
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Technické cookies
Přijmout
Analytické
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
+ jiné analytické cookies.
Přijmout
Odmítnout
Uložit