Kontaktujte
Nás
- +(420) 602 273 096
- kancelar@ombudsmancap.cz
Pojišťovna nám odmítla vyplatit plnění z pojištění stavby za škodu po vichřici. Nároky neuznala ani po stížnosti. Lze se vyhnout soudnímu sporu? Na dotaz Jaroslava Vysokého z Brna odpovídá Alena Macková, ombudsmanka České asociace pojišťoven.
Zdroj: denik.cz
Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven si letos připomíná 5 let od zahájení činnosti v oblasti mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (ADR – alternative disputes resolution). Od roku 2019 eviduje více než 1000 podaných návrhů na mimosoudní řešení sporu spotřebitelů s pojišťovnami. Díky činnosti Kanceláře řada z nich skončila smírem a ve prospěch spotřebitele. Více než 2,5 tisícům klientů pak poskytla odborné poradenství.
Zdroj: metro.cz
Spory mezi spotřebiteli a pojišťovnami řeší už pět let právníci v kanceláři ombudsmanky Aleny Mackové. V rozhovoru říká, co nejčastěji lidem vadí, jaké problémy řeší, jaké šance na odškodnění mají a v čem obě strany nejvíce chybují.
Zdroj: penize.cz