Aktuální články

Pojišťovna nám odmítla vyplatit plnění z pojištění stavby za škodu po vichřici. Nároky neuznala ani po stížnosti. Lze se vyhnout soudnímu sporu? Na dotaz Jaroslava Vysokého z Brna odpovídá Alena Macková, ombudsmanka České asociace pojišťoven.

Zdroj: denik.cz

Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven si letos připomíná 5 let od zahájení činnosti v oblasti mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (ADR – alternative disputes resolution). Od roku 2019 eviduje více než 1000 podaných návrhů na mimosoudní řešení sporu spotřebitelů s pojišťovnami. Díky činnosti Kanceláře řada z nich skončila smírem a ve prospěch spotřebitele. Více než 2,5 tisícům klientů pak poskytla odborné poradenství.

Zdroj: metro.cz

Kontaktujte

Nás

+(420) 602 273 096
kancelar@ombudsmancap.cz

Najdete nás zde

Elišky Krásnohorské 135/7, 110 00 Josefov, Praha

Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú je subjektem pověřeným Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR k mimosoudnímu řešení sporů v oblasti pojištění v případech, u nichž není dána působnost finančního arbitra. Tuto činnost vykonává Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú v souladu s evropským a českým právním řádem a se zásadami mimosoudního řešení sporů.. Copyright © 2024
Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Číst více
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Technické cookies
Přijmout
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
+ jiné analytické cookies.
Přijmout
Odmítnout